Leren is de basis voor ontwikkeling en groei
Missie
De Leertechnoloog wil bijdragen aan de groei en ontwikkeling van professionals
door het ontwikkelen van online leeroplossingen op maat.
Samen. Effectief. Inspirerend.

Visie
Digitale leeroplossingen helpen je om leren aantrekkelijk, inspirerend, motiverend en effectief te maken en zijn een belangrijk middel in de groei van professionals.
Positieve leercultuur
Een positieve leercultuur is een belangrijke basis voor groei. Het betekent dat je gelooft in vooruitgang en verbetering en dat je nieuwe vaardigheden kunt ontwikkelen. Ook als leren voorheen geen positieve ervaring was en ook als je vindt dat je senior bent.
Van informatie naar kennis naar begrip
Begrip betekent dat je kennis kunt toepassen en informatie kunt gebruiken. Dat je kennis en informatie linkt aan wat je al weet. Dit is geen vanzelfsprekendheid. Technologie biedt veel gereedschappen die bij juist gebruik helpen om informatie te verwerken tot begrip.
Beproefde technologie
Het pallet aan digitale middelen voor leren is inmiddels behoorlijk uitgebreid en blijft groeien. De Leertechnoloog is onafhankelijk en zet bestaande technologie in die zich bewezen heeft. Dus geen experimenten of ontwikkeling van nieuwe technologie.
Passende digitale leeroplossing
Leren vindt plaats in een context. Voor een goede leeroplossing is het daarom van belang om deze als onderdeel van het strategisch bedrijfsbeleid te ontwikkelen. Daarnaast is het van belang om te weten welke kennis en expertise in de organisatie aanwezig is, om een goed beeld van de scholingsmogelijkheden te krijgen.
Over Rypke Procee
Het ontwikkelen van onderwijs- en leermiddelen loopt als een rode draad door mijn carrière. In al mijn rollen, als docent, onderwijsmanager en uitgeefmanager, heb ik met collega’s, auteurs en partners nieuwe methodieken, producten en diensten ‘uit de klei getrokken’. Ik heb dat gedaan voor Techniek, Zorg en voor Welzijn.
Digitale leertechnologie vind ik ontzettend interessant omdat het zoveel disciplines samenbrengt: technologie, didactiek, neurowetenschap, onderwijs. Bovendien draagt leertechnologie bij aan beter begrip en een betere wereld.
Daarbij werk ik graag samen, want dan geldt: 1 + 1 >2. De vakkennis van jou als mijn opdrachtgever, gecombineerd met mijn ervaring in leerondersteuning, is daar een mooi voorbeeld van.
Meer informatie vind je op mijn LinkedIn.
