Een eigen leeromgeving voor jouw MKB
Kennis altijd en overal beschikbaar
Voordelen van een digitale leeromgeving
Met een eigen leeromgeving MKB beschik je als MKB-bedrijf over één centrale plek voor kennis en e-learning. Medewerkers hebben altijd toegang tot actuele informatie en trainingen.
Overal en altijd beschikbaar
Met een digitale leeromgeving is kennis altijd binnen handbereik: via desktop, tablet en mobiel. Ook buiten werktijden kunnen medewerkers leren en informatie raadplegen.
Alle kennis op één plaats
Nooit meer zoeken naar losse documenten of instructies. Nieuwe informatie wordt direct toegevoegd aan de leeromgeving, zodat alles overzichtelijk en actueel blijft.
Aantoonbare kennisoverdracht
Je kunt eenvoudig aantonen welke kennis je met medewerkers hebben gedeeld. Denk aan toolboxen, veiligheidsmodules en certificaten die automatisch gegenereerd worden na voltooiing van een e-learning.
Effectieve kennisoverdracht
Moderne digitale technieken – interactieve video’s, quizzen en microlearnings – maken kennisoverdracht prettig en effectief binnen jouw MKB-leeromgeving.
Zo voorkom je kennisverlies en verhoog je de kwaliteit van je processen.
Onze producten voor jouw leeromgeving
Om jouw bedrijf optimaal te kunnen ondersteunen in het delen en behouden van kennis hebben we een aantal uitgekiende producten die dat ondersteunen.

Een sterke start voor nieuwe medewerkers.

Actuele kennis en compliance in jouw sector.

Duidelijke uitleg om werkzaamheden foutloos en veilig uit te voeren.

Alle kennis geborgd en direct beschikbaar.

Praktijkgerichte veiligheidstrainingen.

Optimale inzet van materieel en machines.

Alle leerinhoud overzichtelijk op een plaats. Overal en altijd toegankelijk.

Onze Leeromgeving
Onze producten zijn toegankelijk via de eigen omgeving van De Leertechnoloog: Kennisplaats.nl.
Kennisplaats is hét platform waarin kennis werkt: overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en volledig in te richten als jouw digitale leeromgeving.
Kennisplaats.nl als centrale leeromgeving
Alle modules, instructies en trainingen overzichtelijk samengebracht in de leeromgeving.

Een eigen e-learning-omgeving met jouw huisstijl
Wil je liever een volledig eigen omgeving? Dan richten we een e-learning-omgeving in met je eigen URL en vormgeving, helemaal afgestemd op jouw MKB.
Onze Werkwijze
Samen voor resultaat!
Een leeromgeving ontwikkelen doen we samen. De opdrachtgever brengt kennis en visie in, de Leertechnoloog voegt expertise in didactiek en techniek toe. Zo ontstaat een werkwijze die leidt tot een effectief en passend resultaat.
Hieronder zijn de stappen beschreven. Klik op een pictogram voor een toelichting.
Samen bouwen aan resultaat
De opdrachtgever kent het bedrijf en de visie waarin de leeromgeving een plek krijgt. De Leertechnoloog brengt expertise in online didactiek, contentontwikkeling en techniek. Door deze kennis te combineren ontstaat een werkwijze die leidt tot een leeromgeving die past, werkt en resultaat oplevert.
Wat:
Onderzoeken van leerbehoefte en context. Specificaties opstellen. Globaal plan en offerte maken.
Resultaat:
Globaal plan, voorbeeld, offerte.
Rolverdeling:
- Leertechnoloog: vertaalt naar plan en voorbeeld, stelt offerte op.
- Opdrachtgever: geeft informatie en visie.
Wat:
Opstellen van projectplan en maken van eerste resultaat.
Resultaat:
Projectplan, prototype
Rolverdeling:
Leertechnoloog: maakt projectplan en prototype.
Opdrachtgever: levert basismateriaal en feedback.
Wat:
Content en techniek uitwerken tot eindproduct.
Resultaat:
Geaccepteerd product
Rolverdeling:
Leertechnoloog: ontwikkelt content en techniek.
Opdrachtgever: levert ruwe content, geeft feedback en accepteert product.
Wat:
Begeleiden bij invoering met training, voorlichting en advies.
Resultaat:
Product in gebruik
Rolverdeling:
Leertechnoloog: verzorgt training en advies.
Opdrachtgever: neemt product in gebruik.
Wat:
Nazorg
Monitoren, kleine aanpassingen en evalueren.
Resultaat:
Solide en gedragen leeromgeving.
De eerste vruchten van gebruik.
Rolverdeling:
Leertechnoloog: doet nazorg en updates.
Opdrachtgever: evalueert gebruik.