Met structuur en beleving maken wij leren tot een inspirerende ontdekkingstocht. Zo wordt kennis resultaat!

De Leertechnoloog startte in 2022, in een periode waarin veel scholen en bedrijven hun eerste stappen zetten met online leren.

Sindsdien hebben we talloze organisaties geholpen om van online leren méér te maken dan alleen een les voor de webcam.

Samen ontdekten we dat digitale leeroplossingen een krachtige bron zijn van moderne, aantrekkelijke en effectieve leermethodieken.

Die mogelijkheden toegankelijk maken voor het MKB en brancheverenigingen is sindsdien de drijfveer van De Leertechnoloog.

inspirerend leren

Drijvende kracht

De drijvende kracht is Rypke Procee. 

Rypke heeft een brede onderwijskundige ervaring. Hij werkte als docent, onderwijsmanager in het middelbaar beroepsonderwijs en later als uitgever en uitgeefmanager.

Onderwijs en het ontwikkelen van leermiddelen met een extern netwerk loopt als een rode draad door zijn loopbaan.

Deze ervaring zet hij in om leeroplossingen te leveren waarbij kennis resultaat wordt.

Netwerkorganisatie

De Leertechnoloog is een netwerkorganisatie.

Voor specifieke expertise werkt De Leertechnoloog samen met partners zoals videomakers, online technici en inhoudelijk specialisten.
Deze aanpak garandeert een strakke regie op het resultaat met inbreng van gevraagde deskundigheid.

Onze tools

Wij werken met tools voor de volgende toepassingen:

  • LMS (CANVAS en Moodle),
  • Auteurstool voor educatieve content (Articulate en Xerte),
  • Multimedia (Camtasia en Canva),
  • Webpagina’s (Elementor en WordPress).

 

Zo combineren we inhoudelijke expertise, een sterk netwerk en de juiste tools om kennis altijd om te zetten in resultaat.
 

Contact

Formulier